Khamis, 17 Februari 2011

angka itu semkain bertambah!!!

bace ke tajuk entry tu, mesti korang pikir aku nk ckp pasal umo kan..urm...WRONG!!!!.....i was talking about my weight!! oh tidak!!!...

smlam di kedai runcit

kkk kedai: nurul, lame xnmpak..bdn makin berisi..
aku: dlm hati (gemok sgt ke)
       -hehehe..tula..da naik nie

td pon bace post cik are shiq kat fb..teringat kat berat sendiri..sungguh risau ok..
ok..nie serba sedikit journey berat aku..

zaman skola: berat aku mmg under weight..smpai ade kawan2 abg aku tego..nurul nie lau gemok skit da cantik da (perasan sey)

zaman remaja : dlm lingkungan 45-47 (lau naik 47 jek aku da sekat mkn)

baru kawen : naikla skilo...jadi 48 (mmg btol org ckp kawen bdn naik..huhu)

preggy : berat mmg turun sgt.smpai 8 bln berat baru 50!.g klinik mmg kene bebel.-sbb masa nie mmg xde slera mkn..ari2 yg masuk perut cume milo n roti satu..tu pon da petang2..huhu..

pas bsalin: mase nie bdn mmg melengkung tahap jelangkung..huhu..berat turun smpai 39!! en sy pon risau..hari2 kene bebel pasal berat (die pon underweight gak).mase nie mmg heaven giler la..mkn byk..2 kali ganda dari skang..tgh2 mlm comfirm pekene burger..berat xnaik2..sbb nawfal breastfeed..hehehe..

now!!: 48 okeh..da rase babat2 sane sini..aku plak jenis tulang kecik..so berat 48 tu mmg xsesuai tok aku..huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan